KONYA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2016/1 EKPSS-KURA ATAMA DUYURUSU

2016/1 engelli personel (EKPSS-Kura) yerleştirmeleri sonucuna göre ilimize atanan ve İLİMİZDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgelerle birlikte en geç 07/09/2016 tarihi mesai bitimine kadar Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Bölümüne başvuru yapmaları gerekmektedir.

 

İstenilen Belgeler

1-     * 3 Adet Fotoğraf

2-     * Nüfus Cüzdanı ve Fotokopisi

3-     * ÖSYM Sonuç Belgesi

4-     *Diploma (Aslı) veya Onaylı Örneği

5-     * Sağlık Raporu (Aslı) veya Onaylı Örneği

 

***********************************************************************************************************************

 

2016/1 engelli personel (EKPSS-Kura) yerleştirmeleri sonucuna göre ilimize atanan ve FARKLI İLDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgeleri öncelikle Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Bölümüne ait (peratama42@meb.gov.tr)  e-posta adresine göndermeleri, ayrıca Kargo ile belgelerin asıllarının geç 07/09/2016 tarihi mesai bitimine kadar ulaştırmaları gerekmektedir.

 

İstenen Belgeler

1-     *ÖSYM Sonuç Belgesi

2-     *Dilekçe (Dilekçe örneği için tıklayınız)  

 

a     Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü İletişim Bilgileri

       Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:4  Karatay/KONYA 

       Tel : (0 332) 353 30 50 - 1163-1164-1165-1167

       Faks : (0 332) 351 59 40 

 

Akçeşme Mahallesi Garaj Caddesi No 4 42020 Karatay / KONYA - 0 332 353 30 50

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.