KONYA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2017 Yılı Engelli Personel Atama Duyurusu

2017 Yılı Engelli Personel Atama Duyurusu

2017 Yılı engelli personel (EKPSS) yerleştirmeleri sonucuna göre ilimize atanan ve İLİMİZDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgelerle birlikte en geç 25/09/2017 tarihi mesai bitimine kadar Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Bölümüne başvuru yapmaları gerekmektedir.

İstenilen Belgeler

1-      Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi

2-      ÖSYM Sonuç Belgesi

3-      Diploma (Aslı) veya Onaylı Örneği

4-      Sağlık Raporu (Aslı) veya Onaylı Örneği (Engelli Sağlık Kurulu Raporu)

5-      3 Adet Fotoğraf

6-      Askerlik Durum Belgesi

7-      Adli Sicil Kaydı (Sabıka Kaydı)

8-      Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu için Tıklayınız.(Bilgisayarda Doldurulması gerekmektedir.)

9-      Mal Bildirim Formu için Tıklayınız. 

 

***************************************************************************

2017 Yılı engelli personel (EKPSS) yerleştirmeleri sonucuna göre ilimize atanan ve FARKLI İLDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgeleri Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Bölümüne (peratama42@meb.gov.tr)        e-posta adresine göndermeleri, ayrıca Kargo ile belgelerin asıllarının geç 25/09/2017 tarihi mesai bitimine kadar gönderilmesi gerekmektedir.

İstenen Belgeler

1-      ÖSYM Sonuç Belgesi

2-      Dilekçe (Dilekçe örneği için Tıklayınız.

 

Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü İletişim Bilgileri

Akçeşme Mah. Garaj Cad. No:4  Karatay/KONYA 

Tel : (0 332) 353 30 50 – 1162-1163-1164-1165-1167

Fax : (0 332) 351 59 40 

Akçeşme Mahallesi Garaj Caddesi No 4 42020 Karatay / KONYA - 0 332 353 30 50

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.