Depodan Atölyeye..
Bizim okulumuz projesi kapsamında İbrahim Yapıcı İlkokulunda sadece eski malzemelerin deposu olarak kullanılabilen izbelik bir mekân adeta yeni baştan inşa edilerek öğrenciler için çok yönlü bir atölyeye dönüştürüldü.
Olmayan! bir mekanı teknoloji sanat ve tasarım atölyesine dönüştürmek...Bizim okulumuz projesi kapsamında İbrahim Yapıcı İlkokulunda sadece eski malzemelerin deposu olarak kullanılabilen izbelik bir mekan adeta yeni baştan inşa edilerek öğrenciler için çok yönlü bir atölyeye dönüştürüldü.
Atölyede çeşitli müzik enstrümanlarının bulunduğu sanat bölümünün yanı sıra robotik kodlamave onlarca zeka oyununun yer aldığı bölümler de yer alıyor.
Okulda öğrenim gören her öğrencinin ilkokul çağında sanatın ve bilimin temelini oluşturan yaşantıları deneyimlemesinin bilişsel ve duyuşsal gelişimlerindeki önemine değinen okul müdürü Ömer Yavuz çocukların hem ilgi alanlarını hem yeteneklerini geliştirmek için atölyenin aktif olarak kullanılacağını, buradaki araç gereçlerin ve alanın öğrencilerin yoğun kullanımından ötürü hızlı bir şekilde yıpranıp eskimesini hedeflediklerini belirtiyor.
Atölyede çeşitli müzik enstrümanlarının bulunduğu sanat bölümünün yanı sıra robotik kodlamave onlarca zeka oyununun yer aldığı bölümler de yer alıyor.
Okulda öğrenim gören her öğrencinin ilkokul çağında sanatın ve bilimin temelini oluşturan yaşantıları deneyimlemesinin bilişsel ve duyuşsal gelişimlerindeki önemine değinen okul müdürü Ömer Yavuz çocukların hem ilgi alanlarını hem yeteneklerini geliştirmek için atölyenin aktif olarak kullanılacağını, buradaki araç gereçlerin ve alanın öğrencilerin yoğun kullanımından ötürü hızlı bir şekilde yıpranıp eskimesini hedeflediklerini belirtiyor.